Gengu
Rivium Quadrant 1 Capelle aan den IJssel, ZH2909 LC
Telefoon: +31 - (0)10 433 88 00

Ons Online Marketing aanbod bestaat uit:

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google AdWords
  • Zoekmachine optmalisatie
  • Social Media advertising
  • E-mailmarketing

Online marketing is een belangrijke pijler in de hedendaagse bedrijfsvoering. Toepassing van de juiste digitale disciplines draagt bij aan het behalen van digitale successen. Gengu beheerst deze disciplines tot in detail. Van meting tot evaluatie en van analyse tot praktische uitvoering. Dit alles voor een integrale optimalisatie van de online omgeving.

Het Online Marketing aanbod van Gengu

Het aanbod van online marketingdiensten is groot. Om de juiste (combinatie van) diensten en middelen te kunnen inzetten en op structurele wijze te kunnen toepassen en optimaliseren, bieden we diverse abonnementsvormen aan. Ons dienstenaanbod bestaat uit:

Google Analytics
Met Google Analytics is het mogelijk om websitebezoekers en bezoeksessies te meten en analyseren. Google Analytics geeft inzicht in de herkomst van de bezoeker, bezoekersstromen, verkeersbronnen en de bezochte pagina’s. Ook is zichtbaar hoe lang een bezoeker op een bepaalde pagina blijft, hoeveel pagina’s een bezoeker bekijkt en via welke pagina een bezoeker de website weer verlaat. Aan de hand van statistieken en analyses worden knelpunten inzichtelijk en concrete verbeteradviezen gegeven over bijvoorbeeld campagnes, technieken, website structuur, snelheid en content.

Google TagManager
Google Tag Manager biedt de mogelijkheid om op een eenvoudige manier naast pageviews ook gebeurtenissen te meten. Een gebeurtenis kan zijn; een klik op een button, een ingevuld formulier, het downloaden van een document of brochure en meer. Met Google Tag Manager worden tags geplaatst op de website, die naar behoefte kunnen worden aangepast en beheerd. De gebeurtenissen die worden gemeten, zijn in Google Analytics te bekijken.

AdWords
Met Google AdWords is het mogelijk om de vindbaarheid en naamsbekendheid in Google te verbeteren en snel conversies te realiseren door middel van gerichte advertentiecampagnes. Na het opzetten en inrichten van een campagne is het van belang om deze te monitoren en te optimaliseren. Door de koppeling met Google Analytics wordt het onderscheid zichtbaar tussen organisch verkeer en betaald verkeer.

Zoekmachine optimalisatie
Het doel van zoekmachine optimalisatie (SEO - Search Engine Optimization) is om zo hoog mogelijk te scoren in de organische resultaten van de zoekmachines. Relevante trefwoorden en aanpassingen in techniek moeten leiden tot een betere vindbaarheid. Dit wordt gerealiseerd door het verbeteren van de content, de functionaliteit en de techniek van de website.

E-mailmarketing
E-mailmarketing is een doeltreffende manier om contact te houden met (potentiële) klanten. Middels e-mailmarketing is het mogelijk om doelgericht mailings te versturen, campagnes op te zetten en tevens adressenbestanden bij te houden. De mailinglijst kan worden gekoppeld aan de website, zodat websitebezoekers zich direct kunnen inschrijven. Door inzet van e-mailmarketing is het mogelijk de relatie te versterken in iedere fase van de customer journey.

Social media advertising
Social Media bieden tal van mogelijkheden om te communiceren met (potentiële) klanten. Campagnes via de diverse socialmedia-kanalen zoals LinkedIn, Google+, YouTube, Pinterest, Facebook en Instagram hebben een enorm bereik. Voor effectieve social media-advertising is de juiste combinatie tussen de content en het mediakanaal een belangrijke voorwaarde.

Online resultaat boeken?

Om de online omgeving in goede conditie te houden, bieden we effectieve marketingdiensten aan die instaan voor een constante verbetering van online resultaten. Wij combineren strategie, techniek en ontwerp, met een focus op resultaat.

Meer informatie over onze online marketing services?

Marc Gutlich
Directeur Gengu
Liever teruggebeld worden? Laat je gegevens achter en we bellen je terug.

Neem contact op

Naam

Email

Bedrijf

Website

Jouw bericht