Gengu
Rivium Quadrant 1 Capelle aan den IJssel, ZH2909 LC
Telefoon: +31 - (0)10 433 88 00

Online strategie en customer journey.

Fenedex heeft Gengu gevraagd om advies te geven hoe online nog beter in te spelen op de informatiebehoefte online van haar klantgroepen: online strategie en customer journey

Aanpak

Gengu heeft veel ervaring met het adviseren om de klantervaring online te verbeteren en daardoor automatisch resultaten te boeken in commercie en selfservice. We concentreren ons met name hoe de klant contact (perspectief) heeft met Fenedex en hoe we vervolgens de verschillende contact/communicatiepunten met elkaar in verbinding kunnen brengen om juist de online bezoeker te faciliteren.

Resultaat

Dankzij het advies heeft Fenedex veel nieuwe inzichten gekregen waar de organisatie meer verder kan. Een veel voorkomend en herkenbaar voordeel van dit soort trajecten is dat de medewerkers worden geconfronteerd met de klantreis en gaan nadenken watvoor korte termijn en laagdrempelig aanpassingen zijn door te voeren en leiden tot online resultaten.